5. november 2015

Blogger at Eurowoman


Som nogle af jer måske har luret, har jeg fået den ære at få lov til at starte en ny blog op, denne gang på Eurowoman.dk. Det er en meget spændende udfordring for mig, som jeg ikke kunne sige nej til, så har hoppet i med begge ben! :) Hvad kommer der så til at ske med Lululot? Bloggen her bliver sat en smule på stand-by det næste stykke tid. Jeg nænner dog ikke at lukke den helt ned, da den er blevet lidt af et hjertebarn for mig. Jeg vil derfor ikke afslå, at der kommer nogle indlæg engang senere.

Men for nu håber jeg, at I vil følge min nye blog her og på Bloglovin' og så selvfølgelig stikke hovedet forbi engang imellem og læse, hvad jeg har på hjerte. Jeg har ikke ændret mig - det lover jeg jer! :)

I denne anledning har jeg i øvrigt svaret på en lille Q&A på Eurowoman.dk, som I kan finde lige her.

Glæder mig til at blogge for jer - same me, just a new blog! :)

7 kommentarer:

  1. Det er så sejt - kæmpe tillykke og jeg glæder mig til at læse med!

    SvarSlet
  2. I'm personally a big fan of lululot blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service

    SvarSlet
  3. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  4. Du kan lave en video om det. Hvis du poster din video på tiktok, brug denne side https://viplikes.dk/tiktok/tiktok-likes/ for at få likes til den

    SvarSlet