22. juni 2013

Lovely Aarhus

Da jeg for et par år siden stod og skulle tage den store beslutning om, hvor jeg skulle studere, stod valget som for så mange andre mellem København og Aarhus. Når jeg tænker tilbage, kan jeg huske, at det var et svært valg, og at jeg i starten hældte mest til København. Det endte dog med Aarhus, hvilket jeg den dag i dag er utrolig glad for. København står mit hjerte meget nært, og jeg skal uden tvivl bo der på et tidspunkt, men som det ser ud nu, kan jeg mærke, at Aarhus bare er bedre for mig.
Jeg synes, det er tydeligt, at Aarhus er den by i Danmark, der har flest studerende pr. indbygger i forhold til dens størrelse. Der er mange tilbud og dejlige miljøer at færdes i, hvilket jeg sætter stor pris på.

For mig er det utrolig vigtigt at udforske det sted, man nu engang bor. Jeg har på baggrund af ovenstående derfor valgt, at jeg fremover vil lave et par indlæg med nogle af mine yndlingssteder i Aarhus så som caféer, butikker, hyggelige 'hænge-ud' steder mm.
Jeg håber dette vil kunne inspirere jer, og give jer lyst til at komme ud og opleve jeres respektive hjembyer eller for den sags skyld tage på en lille tur til Aarhus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar