12. september 2012

Konkurrencetid!: Essie neglelak


Jeg har gået lidt og leget med tanken om en selvfinansieret konkurrence her på bloggen, bare for at få sat lidt skub i ting :) Jeg er derfor kommet frem til, at når jeg har nået 50 followers på Bloglovin', kaster jeg en præmiere i puljen og udtrækker en vinder. Præmien er ovenstående Essie neglelak, købt på min tur til USA. Farven hedder turquoise & caicos.

Alt I skal gøre er at følge mig på Bloglovin' HER og bagefter svare på følgende spørgsmål i kommentarfeltet:

I hvilket år lancerede Essie sine første neglelakke? (måske kan du finde svaret her).

Håber I er klar på lidt sjov! :)

Sorry guys - a competition for my Danish readers :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fin konkurrence :)
    Essie lancerede deres første neglelakker i 1981.
    -VH Sofie

    SvarSlet
  2. MIt svar er: 1981!
    God idé med konkurrencen :)
    Vh. Birgitte

    SvarSlet